Seni Itu Indah

By: Muhammad Firdaus Radzi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  >  >>]    [Archive]
Friday, 5-May-2006 12:58 Email | Share | | Bookmark
Figura Aksi 1.1

 

adeh..terpaksa la letak gambar lama..takpe nanti aku letak yg baru...huhuhhuuh...


Friday, 5-May-2006 05:54 Email | Share | | Bookmark
Poster - Action Figure Series


sori lambat iklan..agak sibuk...hehe...ok, kepada sesapa yg nak join..jgn lupa snap action figure /toys anda dan tayang pada malam nih... (aku pun tak snap lagi... )


Saturday, 22-Apr-2006 07:09 Email | Share | | Bookmark
"Titisan-titisan dlm toilet...muahahahaha"

 
 
 




hanya berbekal nikon coolpix 4600 je..mmm...opss..sesapa pun bole buat camni..just trial n error..


Tuesday, 18-Apr-2006 14:51 Email | Share | | Bookmark
TOYS

 
 




mmm...ada satu hari tu..tetiba gatal tangan nak snap koleksi2 mainan bebudak opis aku ni...mungkin dah lama aku tak snap gambar kot...tetiba gian semacam...oklah..ni je dapat aku tunjuk...
Kredit pada tuan punya barang...Amir & Afni..(kot)..hehe..



Monday, 10-Apr-2006 07:50 Email | Share | | Bookmark
MSC=Multimedia Super Corridor

 
 
 
View all 6 photos...

Gambar ni semua disnap pada beberapa minggu lepas(lama dah)...kebetulan sbb nak hantar tender utk tv series Saladin...dah alang2 masuk dalam tu..apalagi..gatal tangan la..hahaha..
nak tau apa tu animasi Saladin..bole tgk sini..http://www.saladin.tv/


[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net